Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" media"
43 wyników
[1-20] [21-40] [41-60]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Smolińska K. The functioning of the local group of actions “Brama Lubuska”in thre opinion of residents of member communes pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Jaska E., Werenowska A. Komunikacja polskich miast z otoczeniemspołeczno-gospodarczym w nowych mediach pdf
3. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Fuga V., Horska E. DUAL FOOD QUALITY IN SLOVAKIA VERSUS EUROPEAN STATES: ARE CUSTOMERS CONCERNED? pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Zaleska M. Rezerwy walutowe - „Rzecz Święta” pdf
5. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2020
Balińska A., Gabryjończyk P., Zawadka J. SOURCES OF INFORMATION ON PRO-ECOLOGICAL BEHAVIOUR OF STUDENTS OF THE FACULTY OF ECONOMICS OF THE WULS-SGGW pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Himstedt K., Kacprzak T. The Influence of the Russian Embargo on the Economic Situation of Apple Producers in the Eastern Part of the Masovia Province pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Wolny R. THE DEVELOPMENT OF PROSUMPTION ON THE POLISH E-SERVICES MARKET pdf
9. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Sołek K., Ślusarczyk B. THE DEVELOPMENT OF ENTREPRENEURSHIP IN RURAL AREAS IN PODKARPACKIE PROVINCE pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Oliński M., Szamrowski P. Wykorzystanie Twittera w działalności organizacji pożytku publicznego pdf
12. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Roth A., Zawadzki T. INSTAGRAM AS A TOOL FOR PROMOTING SUPERFOOD PRODUCTS pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Górska A., Jasiński M. Turystyka, eksport towarowy, pomoc rozwojowa i przekazy jako narzędzia przełamania stagnacji społeczno-gospodarczej w państwach Globalnego Południa o niekorzystnym położeniu geograficznym oraz najsłab pdf
14. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Kudełka W., Strzelecki K. Ocena wiedzy i postaw rolników na temat upraw genetycznie zmodyfikowanych organizmów pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Domagalska-Grędys M. Relational Premises in the Cooperation Between Farms with Conservative Breeds and Industry Organisations pdf
17. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Kozak S. Changes in the level of risk in investment funds in Poland pdf
18. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Chudzian J., Prynko M. The features of marketing mix for non-profit organisations pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Werenowska A. Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Kaczorowska-Spychalska D. Media społecznościowe w procesie komunikacji marek sektora spożywczego pdf